Wij streven er naar u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht er desondanks iets zijn waarover u niet tevreden bent, dan vragen wij u hierover contact met ons op te nemen.
Vaak is er sprake van een communicatieprobleem en doet een kort gesprek al wonderen; bovendien biedt u ons hiermee de mogelijkheid om onze zorg en service aan u als patiënt verder te verbeteren.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtencommissie.

Hiervoor is een klachtenformulier beschikbaar.

De Klachtencommissie zal samen met u en de betrokkene(n) het probleem proberen op te lossen.

Als de klacht niet  met de hulp van de klachtencommissie wordt opgelost, dan kunt u uw klacht(en) laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. In dat geval kunt u gebruik maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

Voor onafhankelijke informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP).

Wij wijzen u op onze privacy- en cookiesverklaring